Last Forever ever...

Last Forever ever...

Wednesday 7 January 2015

LANGKAWI (Part 1)

Its the day.... 25 December 2014....

I woke up early on Thursday morning and prepared food for my father "ikan tenggiri masak lemak nenas' and breakfast for my lov lov and my mother. At the same time, layan Humaira yang semakin lasak..

My lov lov busy checked the car and put the baggage into the car. We brought 2 baggages, 1 big beg, another 1 smaller then myself brought the knapsack. Its more easy..x yah bawa hand bag..leceh lor....nk isi botol susu..termos lagi..pampes lagi....huhuhuhuhu



                                          Budak yang lasak...ada jer benda nk buat dalam kereta.....
This picture has been taken during our journey to KLIA2..

At 10.30 o'clock we drove to KLIA2 and we reached at airport around 12.30pm. Then my lov lov called his friend 'Rambo' to pick up our car at the airport. Huhuhuhu....because the price of the parking lot RM56 per day. If we back on Sunday...we have to pay RM168.,,huhu instead of giving the money to the airport..better we bought survenior for Rambo...huhuuhu...

                         at KLIA2.... tgkk..my husband..makin kurus sejak balik kursus...huhuhu..imaginekan betapa tough kursus dia kali ini..kesian yer Bie..heheheh muka pun gelap...

Hehehehe since almost 4 years I don't flight to any where, so this time around its quite 'jakun' hehehe... previously Air Asia was located at LCCT but now its changed.

Disebabkan kejakunan kitaorg berdua..hehehe maka encik suami pun menyuruh isterinya yang comel ni pergi ke kaunter pertanyaan.. Dengan terkedek-kedek aku pun pergi lah ke kaunter. "Cik, macam mana saya nk check in yer?". "Ouh nk check in yer. Puan dah ambik boarding pass?". "Oh belum lg". "Puan kena ambil boarding pass dulu then baru boleh check in". "Hahaha Kuang kuang..mana aku ingat". "Di mana yer perlu saya ambil boarding pass?". "Tingkat 3 yer Puan. Jalan terus, then belok kiri". "Terima Kasih yer cik".

Dengan kedek-kedek yang ada..aku pun mengorak langkah mendapatkan suami yang dicintai.

Kami pun pergilah ke kaunter untuk check in..dan letak beg beg...

Masa timbang beg tu.."Ya Allah, jgn la lebih daripada berat yang aku beli" heheh kalau tk mampuih kena tambah RM75. Fuihh nasib baik..lagi 0.5kg jer lagi nk 15kg..hehehe..ini semua kerana buaian anakanda yang tercinta...huhuhuhu..nasib aku tak hangkut besi boyan. hahahah

Memandangkan jam telah menunjukkan jam 2.30pm..aku cakap dgn encik suami,"Bie..jom masuk terus..malas ayang nak duk luar ni".Encik Suami kata..ok jom.


Cuba tengok tue..anak dara I..huhuhuh berani tk berani la dia...baby lain suma duduk dkt mak apak diaorg..anak dara aku? huhuhu lasak giler... nk tgk plane dah tu melekap dkt cermin mcm spiderwoman...huhuhuu seriau aku nengok dia sandar cenggitu...

then masa yang di tunggupun tiba..so masa untuk menaiki kapal terbang..click clik ambik gambar sekeping dua buat kenangan..

Tak dapek nk masukkan gambar dlm kapal terbang...sebab telefon canggih aku ni..problem la plak..aisehh...

Ok ..skrg sudah jam 4 pm..aku nak caw cin caw..nk ambik anak dara tue..rindu rasanya..huhuhu..

Tatatatatatata..sambung lg nnti...

No comments:

Post a Comment