Last Forever ever...

Last Forever ever...

Tuesday 3 February 2015

Langkawi ...(Part 3) Resort World Hotel Langkawi

Haiii...

Okay memandangkan paper mid term dan assignment student telah berjaya ditanda dengan jayanyaa..dan kelas semua telah habis mengikut jaduall....inilah masanya untuk aku menyambung semula penceritaan percutian aku dengan my lov lov and anak ibu busyuk masyam.. hehehe

Well seperti yang dijanjikan hari ini aku nk review tentang Resort World Hotel, Langkawi.

Actually hotel ini cantik sebenarnya. Tapi malangnya ketika aku sampai entrance hotel ini, rumput panjang disekeliling hotel ini. So menampakkan keserabutan dan rasa mcm aku pergi bercuti dkt hotel atau cuti dekat  rumah lama ni..hahahahahah....

Aku dengan husband aku mcm tertanya-tanya..hehehe

Tapi bila dah masuk jer ..park dkt main lobby...okay..wow hehehe cantik lah view dia...

Masuk jer lobby hotel ada pond left and right memanjang..byk ikan koi dlm tu...mcm biasa encik husband suruh aku yang comel ni terkedek-kedek pergi check in. hihihi..

Ni pintu masuk ke Resort World Langkawi..belakang tembok ni ada guard..ok lah..rasa safe la jugakkan hehehe

Main entrance ke lobby..masa ni aku rasa biasa lg..ala mcm tk best jer hotel ni..mcm hotel lama jerr..kan kan..lov lov pun senyap jer hihi x nampka ghairah pun tgk hotel ni hahahaha

Lorong menghala ke lobby..kiri kanan ada ikan koi..bosar bosar...ikan tu la tempat anak den duduk lama lama waktu ibu check in hehehe...kira ok la kan ..at least ada ikan koi..


Ha nampak tu..kiri kanan penuh ikan koi... Humaira suka sangat..duduk leka tgk ikan ikan tu...aku yg dah tua ni pun leka..tengok ikan berenang-renang..apatah lagi budak umur 1 tahun 8 bulan hehee..

Ruang legar lobby..

Okay..i nak cau cin cau...nnti sambung lg lah heheheheh.... to be continue resort room condition nect blog..bye bye bye bye

No comments:

Post a Comment